[ad_1]
بازار بیمه، اولین استارت آپ در زمینه بیمه، مجوز کارگزاری برخط این حوزه را از بیمه مرکزی دریافت کرد.
بیمه صنعتگی برای وارد شدن به حوزه فروش و پشتیبانی آنلاین، تا مدتها این صنعت را از مزایا
اما پس از مدتها و به دست آمدن اطمینان خاطر از امنیت در زمینه های مالی و پرداخت، برخی ترسها کنار گذاشته شدند و زمینهای پیش آمد تا صنعت بیمه نیز طعم فروش و پشتیبانی آنلاین را بچشد.
بیمهبازار اولین حرکت استارتاپی در حوزه بیمه آنلاین بود که کارش را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد.
این قدم بزرگ در حوزه فروش آنلاین بیمه، مانند سایر استارتاپها در ایران، برای پا گرفتن و ادامه داج مثل هر کسب و کاری، چند بار گرفتار پیچهای سخت شد.
اما حفظ در هر مسیری، راز موفقیت است. بیمهبازار هم با در پیش گرفتن همین منش، پیچها را پشت سر بگذار و امروز به عنوان کارگزار رس. بعد از این حرکت جسورانه، شرکتهای دیگری هم برای فروش بیمه دورخیز وارد بازار رقابت شدند.
مهمترین مزیت این سایت خرید بیمه آنلاین، شرایط قابل قبول اکثر شرکتهای بیمه و مقایسه قیمتها این ویژگی، فرصتی است برای خرید بیمه که بعد از مطالعه و مقایسه، همان بیمههای را بخرند.
در حال حاضر، ۷۰ درصد بیمهها در بیمهبازار به صورت آنلاین صادر و نسخههای کاغذی، تنها در صورت د.
علاوه بر این، خط پشتیبانی آنلاین بیمهبازار فعال در خدمات خدماتی است که میخواهند یا در رو. بخش پشتیبانی به سیستم در هر روز جوابگوی ۲۰۰۰ تماس است. این میزان تماس، نشان دهنده ارتباط مستقیم و بیواسطه با خرید است که خرید آنلاین بیمه را به رو میکند ل
اما ارتباط با ارتباط در بیمهبازار تنها به پشتیبانی ختم نمیشود. در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام، تا جای ممکن، اطلاعات پیچیده در حوزه بیمه و تغییرات صورت گرفته در قوانین آن، با زبانی ساده برای مخاطبین توضیح داده می شود. در این بخش نیز پاسخدهی به سوالات و بررسی مشکلات از اولویتهای کار است.
و حالا پنجسال پس از شروع کار و به دست آوردن اعتماد و رضایت مصرف کننده، بیمه بازار می تواند مجوز کارگزاری را دریافت کند و به یک شرکت رسمی برای فروش بیمه تبدیل شود.
[ad_2]