مطالعه برای (انجام) پارکت آرتا مانند یک حرفه ای

هزینههای جانبی نصب و زیرسازی هم در افزایش قیمت اجرای پارکت مؤثر هستند. کلیک های تعبیه شده در پارکت آرتا، تایل ها را در هم قفل نموده و با ایجاد ساختاری یکپارچه باعث می شود تا دیگر نیازی به چسب نبوده و بر روی سطوح مختلف از جمله سنگ، سرامیک، موزاییک وسیمان بسیار سریع و آسان نصب گردد و همچنین این ویژگی موجب شده تا نصب مجدد در محلی دیگر نیز امکان پذیر باشد. امروزه برای سهولت در استفاده و نگهداری آسان از پارکتهای چوبی، آنها را بهصورت لمینت طراحی و تولید میکنند که نسبتبه پارکت چوبی که از چوب خالص و طبیعی تهیه شده، در برابر نفوذ آب مقاومتر است. مثلا بعضی از آنها بصورت تایل هستند و برخی دیگر به شکل پنل. لازم به ذکر است پارکتها رنگهای بسیار متنوعی دارند ولی رنگهای با تناژ قهوهای محبوبتر و پرطرفدارتر هستند. همچنین هزینه پارکت کف به عوامل متنوعی از جمله مقدار پارکت مورد نیاز، متراژ فضا و موارد دیگر بستگی دارد.

  1. طول هر تایل: 1290 میلیمتر طول
  2. مقاومت در برابر اجسام نوک تیز
  3. لغزنده بودن سطح در صورت خیس بودن زمین
  4. مقاوم در برابر آفتاب؛
  5. ارسال بارهای شهرستان ساعت ۱۲ شنبه تا پنج شنبه می باشد
  6. ظاهر مصنوعی
  7. مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  8. ورق نایلونی با ضخامت0.2 میلیمتر

طرح و رنگهای بسیار متنوعی از این کفپوش ها در دسترس است. اما می توانیم از جادوی رنگ ها استفاده کنیم. اما دلایل برتری آن بر رقیبان را می توان در درجه اول مدیون تولید محصول باکیفیت و دوم فعالیت گسترده تبلیغاتی در غالب های مختلف دانست. در این طرح تکه های رنگی چوب را کنار هم قرار داده اند که در نگاه اول حس طبیعی بودن را به مخاطب القا میکند و فضا را طراحی شده با المان های طبیعی جلوه میدهد. در روش اول یا روغن زدن لازم است در ابتدا سطوح آماده سازی شوند. قبلا بسیاری برای کفپوش خانه از پارکت چوبی استفاده می کردند که فقط از لایه های بریده شده چوب ساخته می شد ولی با عرضه کفپوش پارکت لمینت، ماندگاری و قدرت بالای این کفپوش ها موجب افزایش محبوبیت آنها نزد مصرف کنندگان شده بطوری که در دهه های اخیر حتی کسانی که کف خانه یا محل کسب و کارشان کفپوش های دیگری مانند سرامیک یا سنگ است، روی آن را با استفاده از پارکت لمینت می پوشانند. این کار دوام و با ماندگاری آنها را کاهش و در مواردی منجر به آسیب به هسته مرکزی کفپوش می شود.

پارکت لمینت آرتا

بر روی این لایه، هسته مرکزی یا فیبر چوبی که معمولاً با عنوان hdf آن را میشناسند وجود دارد. برای آنکه زیبایی کفپوش حفظ شود و دارای یک تصویر مشابه چوب های واقعی باشند معمولاً یک لایه دکوری بر روی هسته مرکزی لمینت ها قرار می گیرد. اصولاً پارکت لمینت ها برای حفظ مقاومت و از همه مهمتر زیبایی ساختاری خود معمولاً از چندین لایه طراحی می شوند. مناطق کم تنش معمولاً ادارات میباشد که تنها فشار و نیرویی که به سطح کف وارد می شود به دلیل رفت و آمد عوامل انسانی می باشد. این ضخامت بالا باعث می شود تا در برابر فشارهای ناشی از رفت و آمد عوامل انسانی در محیط های شلوغ مقاومت لازم را داشته باشد. به دلیل عایق خوبی که در تولید پارکت لمینت استفاده شده است به همین دلیل از این پارکت میشود در مناطق مختلف خانه استفاده کرد اما باید در کیفیت خرید دقت لازم را داشت برای مثال در حین خرید پارکت از جنس پارکت لمینت برای محیط آشپزخانه باید از نوع با کیفیت ضد آب و خراش استفاده کرد تا سال های زیادی برای ما کار کند همانطور که همه ما میدانیم آشپزخانه های محل های پر رفت آمد و خیس در خانه هستند پس باید کفپوش های نصب شده در این محل را از بهترین جنس انتخاب کرد.

اما ویژگی سرامیک و کفپوشهای مشابه آن این است که گرد و غبار خیلی سریع روی آن مینشیند و اغلب ما شیوه درست تمیز کردن سرامیک را نمیدانیم. در واقع لمينتها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده «اچدیاف» ساخته شدهاند و سطح خارجی آنها روکشی دارد که مشابه نقش و نگارهای چوب طبیعی است. البته در کل پارکتها همچون سرامیک و سنگ فرشها قابلیت شستشو ندارند و فقط می توان آنها را با دستمال یا تی نم دار تمیز کرد و باید از ریختن مستقیم آب بر روی سطح این محصول اجتناب نمود. البته پوشش های دیگری مانند موکت ها و کفپوش های pvc نیز وجود دارد که با توجه به شرایط محیط قابلیت استفاده دارند. این روزها افراد به دنبال متریال های جهت تغییر و تحول و به روز کردن خانه و یا محیط کار خود هستند که پارکت لمینت یکی از این متریال می باشد که در باید در انتخاب آن به نکات مهم توجه نمود.

اصولاً بالا آمدن پارکت لمینت در وسط اتاق یا محل کارتان جلوه زیبایی ندارد و باید به دنبال رفع آن بود. قیمت پارکت کف پذیرایی از جنس لمینت تفاوتی با پارکتهای لمینت (با همان کیفیت) که برای قسمتهای دیگر خانه یا محل کار استفاده میشود تفاوتی ندارد. اگر دیوارها تاریک و پارکت لمینت خیلی روشن باشد اثر خطوط افقی خیلی زیاد میشود. با این راهنما، بدون نیاز به هزینههای زیاد و کارهای بزرگ، فضای دلخواه و رویایی خود را با پارکت به واقعیت تبدیل کنید. 2. کشور ترکیه: این کشور از لحاظ تولید مصنوعات چوبی جزء کشورهای اصلی میباشد و در این کشور کارخانه های کاملا معتبری وجود دارد که در زمان گذشته قبل از پارکت لمینت از مصنوعات چوبی آن ها وارد کشور ایران میشد این کارخانه ها به مرور زمان و با توسعه تکنولوژی شروع به تولید پارکت لمینت نموده اند و کاملا بر عکس کشور چین میباشد چرا که به هیچ عنوان با توجه به درخواست واردکننده عمل نمیکند و به صورت نمایندگی همانند کشورهای اروپا محصولات خود را در ایران عرضه میکنند پس با این اوصاف قطعا نسبت به کشور چین قابل اطمینان تر هستند و دارای استانداردهای اروپا و هم چنین با قیمت مناسب تر نسبت به محصولات اروپایی و دیگر کشورها به دست مصرف کننده میرسد.

یکبار برای همیشه روش اصلی و آسون تمیز کردن لکههای سخت روی سرامیک و پارکت رو یاد بگیر! جنس این لایه از کاغذهای ملامینه می باشد که در هنگام تولید در میان لایه ابتدائی و لایه اصلی (الیاف چوب فشرده) قرار میگیرد.مورد استفاده این لایه برای ایجاد نقش بر روی لمینیت ها است. بلکه الیاف فشردهی چوب است. پارکت لمینت از الیاف چوبی فشرده بوده و از یک یا تعدادی لایه ام دی اف ساخته میشود. اگر چیزی روی زمین بریزد، بعد از مدتی تمیز کردن آن سختتر میشود. بر روی اتصالات پارکتها یک سیلندر قرار داده و آن را با آب و صابون پر میکنند. همانطور که میدانید تایل ها یا قطعات لمینت دارای یک طراحی کاملاً صاف و بدون کوچکترین انحراف ساختاری هستند. با این نوع طراحی هر بینندهای تصور می کند که کفپوش شما بهطور کاملاً طبیعی از تخته های چوب پوشش دهی شده است. علاوه بر این یک نوع دیگر از کفپوش ها وجود دارد که با عنوان پارکت آن ها را می شناسند.

در جدول مربوطه اطلاعاتی همچون کشور سازنده، ضخامت کفپوش و همچنین قیمت کفپوش در هر متر مربع آورده شده است که شما می توانید با انجام مقایسه های اصولی یک نمونه را انتخاب کنید. قبل از اینکه بخواهیم به نصب پارکت لمینت بپردازیم بهتر است که یک ارزیابی اصولی نسبت به سطح کف داشته باشیم. اگر بخواهیم یک مقایسه اساسی میان کفپوش پارکت لمینت و کفپوش pvc انجام دهیم باید بگوییم که در لمینت ها یک هسته مرکزی با جنس چوب فرآوری شده قرار دارد. کلیک پارکت لمینت آرتا کاملاً پارافین خورده است در نتیجه از نفوذ آب به لایه های هسته HDF آن جلوگیری میکند. کفپوش پارکت لمینت به دلیل داشتن هسته مرکزی چوبی غالبا دارای ضخامت بیشتری هستند. همانطور که گفته شد این لایه دکوری دقیقاً دارای تصویر طبیعی چوب می باشد. دقیقاً همین لایه دکوری می باشد که باعث ایجاد رنگ ها و طرح های متفاوت در این محصول شده است. به طور کلی در هر محیطی که واژه دکوراسیون اهمیت پیدا می کند شما می توانید از این کفپوش ها استفاده کنید. در خصوص مشاوره می توانید به شماره های واتس اپ اتود و یا ایمیل درج شده در بخش تماس با ما و همچنین طراحی آنلاین دکوراسیون پیام ارسال بفرمایید.

آنچه باید درباره پارکت لمینت آرتا و چرا بدانید

گروه غرفه سازی اکسپو به پشتوانه سال ها تجربه طراحی و ساخت غرفه نمايشگاهی در رده های مختلف و همچنين انجام پروژه های مختلف طراحی داخلی و اجرا، تشکيل يافته است. امروزه پارکتهای چوبی لمینت را طراحی و تولید میکنند که در برابر آب مقاوم هستند. پارکتها اساسا ضد آب نیستند، بلکه با توجه به نوعشان میزان مقاومت متفاوتی در برابر نفوذ آب دارند. این نوع پارکت در برابر نفوذ آب مقاومت فوقالعادهای دارد، به همین دلیل برای نصب در توالت و حمام بهکار برده میشود. قیمت این نوع پارکت بهطور حدودی از 000/250 تومان شروع میشود. همچنین، ممکن است در فصول فروش و تخفیفات فروشگاههای ساختمانی، پارکتهای ارزانتری نسبت به روزهای عادی قیمت گذاری شوند. اما با توجه به جامعه آماری که در حوزه فروش وجود دارد افراد طرح چوب این کفپوش ها را بیشتر ترجیح می دهند. توجه داشته باشید که پارکت لمینت آرتا با گارانتی کتبی 10 ساله از جانب تیدا دکور به فروش می رسد .

پارکت آرتا – tarhazin.com – کد 835 را میتوان یکی از میان رده ها در طیف رنگی دانست که نه بسیار سرد و نه بسیار گرم است . که میتوان به کمک آن قیمت را تخمین زد. اگر سطح کف سازه همتراز نباشد قطعات پارکت لمینت به خوبی نمی تواند در سطح کف بنشیند. بهتر است قیمت کفپوش پی وی سی را با پارکت های چوبی یا لمینت مقایسه کنید و باتوجه به بودجه مورد نظر انتخاب کنید. با توجه به اطلاعات به نسبت جامعی که در قسمت اجزای تشکیل دهنده لمینت ها ارائه شد، لایه دکوری و یا همان لایه تصویر در لمینت ها یکی از المان هایی است که باعث جلب نظر خریداران شده است. برای این که لایه دکوری از هرگونه خط و خش یا آسیب بدور باشد یک لایه نهایی یا پلیمری نیز بر روی آن کشیده می شود.این لایه پلیمری کاملا ضدخش می باشد و زیبایی و ماندگاری پارکت های لمینت منوط به وجود همین لایه پلیمری نهایی است. وجود لایه های پلیمری و نازک در سطح این کفپوش شرایطی را فراهم میکند تا مواد روغنی و آلودگی ها و همچنین سیالات در بافت کفپوش نفوذ نکند. از مزاياي قابل ذكر انواع پاركت ها مي توان به انتقال حس گرم چوب در خانه نسبت به ساير كف پوش ها اشاره كرد.

همین موضوع باعث شده گروه صنعتی آرتا به عنوان برندی مطمئن در آسیا و ایران مورد توجه قرار گیرد. حال آنکه کفپوشهای pvc کاملاً از جنس پلیمر های صنعتی می باشد. با توجه به آنکه نصب پارکت لمینت به صورت کلیکی میباشد لازم است که دقت بالایی در اتصال و نصب هر دو قطعه لمینت داشته باشیم. پارکت کف خانه به دو گروه کلی تقسیم بندی می شود. مقاومت لمینت براساس AC درجه بندی می شود و درجه AC نشان دهنده میزان مقاومت آن می باشد. بهترین محصولات در طول آزمایش تا 48 ساعت در برابر نفوذ آب مقاومت می کنند. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید و یا اینکه می خواهید سطح کف سازه را بازسازی کنید، یکی از بهترین گزینه ها پوشش های لمینت می باشد. فروشگاه نقش مارکت همواره در تلاش است تا به عنوان نماینده این برند، محصولات تولیدی با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

لمینت محصولی متنوع و جالب در دسته بندی های مختلف است.

همچنین فروشگاه نقش مارکت با دارا بودن طیف وسیعی از محصولات برتر و به روز از برندهای معتبری مانند آرتا، Oubo Design و AGT با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد. گرچه بسیاری از با کیفیتترین برندهای تولید پارکت لمینت خارجی هستند، اما کیفیت نمونههای ایرانی نیز به هیچ عنوان پایینتر از رقبای خارجی نیست. معمولاٌ قیمت نصب، نصف قیمت کف پوش است اما با اینحال بسته به نوع کف پوش و نحوهی نصب ممکن است متغیر باشد. قیمت پارکت لمینت متغیر بوده و به عوامل متفاوتی بستگی دارد. همچنین شما کمتر محصولی وارداتی را در بازار پیدا خواهید کرد که دارای گارانتی باشد، این محصول که هم ایرانی هست و هم قیمت بسیار مناسبی دارد و کاملا کاملا قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد. لمینت محصولی متنوع و جالب در دسته بندی های مختلف است. رنگ بندی های گوناگونی که در این لمینت ها وجود دارد به قدری گسترده است که شما می توانید با هر نوع دکوراسیونی آنها را وفق دهید.

  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • هزینه نصب پس از بازدید برآورد و اعلام میگردد
  • پارکت محکم تر از لمینت است
  • زیبایی کمتر نسبت به پارکت چوبی؛
  • نصب دیوارپوش PVC
  • نگهداری پارکت با استفاده از جلای چوب

طرح و رنگ بندی مختلفی را دارا میباشند. رنگ های روشن و تیره و با طرح های جدید چوب یک ترکیب فوق العاده جذابی را ایجاد می کند. اگر میخواهید سرامیکهای داخلِ راهرو را تمیز نگه دارید میتوانید یک پادری پشت در منزل قرار دهید. در منزل بسیاری از ما کف خانه با استفاده از سرامیک زیباسازی شده است. اولین چیزی که در هنگام نو سازی با تغییر منزل به ذهن می رسد تغییر دادن کف پوش ها می باشد . این بافت چوبی دارای لکهها و رگههای چوب است که وجود آنها در بافت تولید شده منظره طبیعی با چشم انداز زیبایی فراهم میآورد که آن را به گزینه مناسبی برای انتخاب کفپوش تبدیل میکند. اگر متوجه شدید یکی از آنها خراب شده میتوانید قطعه دیگری را به راحتی جایگزین کنید. در صورت خیسشدن پارکتها آن را فورا خشک کنید. بعد از تی کشیدن، بلافاصله زمین را خشک کنید. حدلااقل هفتهای یکبار بعد از اینکه زمین را جارو کردید، آن را تی بکشید. حداقل هفتهای یکبار با استفاده از جارو و خاکانداز یا با جاروبرقی زمین را جارو کنید.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

بهترین سایت شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد آسان
سایت شرط بندی کرش رویال: جایی برای تجربه هیجانی با پاداش بزرگ
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: عضویتی منحصر به فرد برای دنیای بازی های دیجیتال
نوت کوین: تاجری شگفت‌انگیز برای خرید و فروش اموال دیجیتال
معرفی گروه تلگرام سئویی: بزرگترین منبع آموزشی سئو در ایران
نوت کوین: تاجری شگفت‌انگیز برای خرید و فروش اموال دیجیتال
تماس با ما